به گزارش پارس به نقل از فارس، ساعتی پیش نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع گروه‌های تروریستی و تحرکات آنها در مناطق عربین، زملکا، عین ترما و جوبر، در شرق دمشق و اردوگاه آوارگان فلسطینی «یرموک» در جنوب این شهر را بمباران کرد که صدای انفجارهای ناشی از این حملات در مناطق مختلف پایتخت سوریه به گوش می‌رسید.

در این حملات هوایی که پس از آن حملات توپخانه‌ای یگان توپخانه ارتش نیز به آن افزوده شد، سکوهای پرتاب موشک و خمپاره و چند انبار تجهیزات نظامی و مقرهای گروه‌های تروریستی هدف گرفته شد و منهدم گردید.

پس از آن نیروهای ارتش سوریه حملات شدید و سنگینی را در این محورها علیه گروه‌های تروریستی آغاز کردند و یک منبع میدانی سوری در این خصوص توضیح داد که ارتش سوریه عملیات جدیدی را علیه گروه‌های مسلح تروریستی در جوبر و از محورهای جدید آغاز کرده است.

از سوی دیگر، در غوطه شرقی دمشق گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره به مواضع و مراکز ایست و بازرشی گروه تروریستی «جیش الاسلام» در شهر «مسرابا» حمله کرد.

در این حملات جبهه النصره یکی از سرکردگان جیش الاسلام را به اسارت گرفته و شماری از عناصر این گروه را از پای درآورده و زخمی کرد.

در مقابل و در واکنش به این حمله النصره، جیش الاسلام اقدام به ربودن تعدادی از عناصر جبهه النصره در مناطق مختلف غوطه شرقی دمشق کرد.