به گزارش پارس، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در این نشست درباره آخرین تحولات مذاکرات هسته‌ای به خصوص دبّه‌ای که آمریکایی‌ها اخیراً درآوردند بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این جلسه در رابطه با امنیت مرزها و تنش‌هایی که اخیراً داعش ایجاد کرده بود بحث و گفت‌وگو شد، داعش اخیراً تلاش داشت تا بتواند نفوذی به خاک ایران داشته باشد به ویژه از مرزهای غربی کشور ولی ما کوچکترین تحولی را رصد و با آن مقابله می‌کینم و امکان اینکه گروه‌های تروریستی مانند داعش بتوانند در نزدیکی مرزهای ما حرکتی انجام دهند، وجود ندارد البته تمهیدات لازم اندیشیده شده و هر نوع تحرکی هم در نطفه خفه می‌شود و اجازه هیچ نوع فعالیتی داده نمی‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با بیان اینکه داعش به طور مستمر تلاش می‌کند اقداماتی را علیه امنیت ما انجام دهد، گفت: اخیراً هم دو گروه تروریستی که تلاش داشتند از شرق وارد کشور شوند در بدو ورود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) منهدم شدند.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه درباره اسناد محرمانه‌ای که مربوط به عربستان بود و ویکی‌لیکس منتشر کرده بود نیز بحث مفصلی انجام شد.