به گزارش پارس ، باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره خبر داد، یک محموله سلاح با آرم و علامت ارتش رژیم سعودی در استان مأرب یمن توقیف شد.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن این محموله را شناسایی و توقیف کردند. محموله سلاحها در دو دستگاه خودرو جاسازی شده و در حال انتقال برای داعشی ها در استانهای تعز و ذمار بود.

محمد ابراهیم خبرنگار المسیره در گزارشی گفت: صد روز از تجاوز و صد روز از رویارویی می گذرد و پیروزیهای زیادی در مقابله با متجاوزان سعودی آمریکایی و دست نشانده های آنان به دست آمده است.

سی و پنج قبضه تفنگ سعودی و مهمات به اندازه کافی در یک دستگاه تویوتای هایلوکس جاسازی شده بود. این خودرو در حال حرکت از مأرب به ذمار و برای یکی از افراد نزدیک به ژنرال فراری علی محسن الاحمر بود.

یک منبع کمیته های مردمی گفت این خودرو در مسیر حرکت از حمایت هوایی جنگنده های سعودی برخوردار بود و جنگنده ها پیشاپیش نقاط امنیتی پیش روی این خودرو را بمباران می‌کردند.

یکی از نیروهای یمنی گفت: «به لطف خدا این خودرو توقیف شد. این خودرو حامل سلاحهای سعودی بود تا از داعشی ها حمایت شود. جنگنده ها از این خودرو حمایت هوایی می کردند و چندین نقطه امنیتی پیش روی این خودرو را بمباران کردند اما سرانجام این خودرو را متوقف کردیم.»

۲۳ قبضه تفنگ سعودی جی تری نیز در یک دستگاه خودروی سواری هوندا جاسازی شده بود.

علامت ارتش سعودی بر روی سلاحهای فرستاده شده دیده می شود که برای تروریستها در تعز در حال ارسال بود.