به گزارش پارس، تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی «استاندارد» نوشت: مارتین وایس، سخنگوی وزارت امور خارجه اتریش بعد از اینکه مشخص شد دور نهایی مذاکرات اتمی ایران با غرب در وین برگزار می شود در صفحه توییتر خود این جمله را به کار برد که به وین خوش آمدید!

پیش از آن ایران اعلام کرده بود که مرحله پایانی گفتگوها به دلیل افشای این مسئله که کاخ کوبورگ که مکان مذاکرات هسته ای بوده هدف جاسوسی قرار گرفته است بهتر است در نیویورک برگزار شود.

وایس در گفتگو با روزنامه اتریشی استاندارد اظهار داشت که این گونه اتهامات اخیرا همیشه و همه جا وجود دارد. البته ما با همه طرف های گفتگو در ارتباطات تنگاتنگی قرار داریم و به آن ها اطمینان داده ایم که همه اقدامات لازمی را که می توان انجام داد تا برای مذاکرات چارچوب امنی را فراهم کنیم انجام خواهیم داد. همه چیز در وین به خوبی هماهنگ شده است.

"جورج لنخ" از کارشناسان روابط بین الملل غربی نیز درباره مذاکرات هسته ای گفت: خروجی مذاکرات البته همچنان باز است اما گفتگو در مجموع برای اعتبار وین خوب بودند. اما وین باید به عنوان مکانی برای میانجی گری هوشیارانه تر بوده و پول بیشتری را سرمایه گذاری کند.