به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران "محمدجواد ظریف" وزیر امورخارجه کشورمان فردا(11 تیرماه) با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی در نوبت ظهر و عصر به وقت محلی دیدار خواهد کرد.

گفتنی است مذاکرات هسته‌ای کشورمان به مدت هفت روز دیگر تمدید شد، همچنین قرار است "یوکیا آمانو" مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیرامون موضوع هسته‌ای کشورمان به تهران سفر کند.

از سوی دیگر "لوران فابیوس" و "وانگ ایی" وزرای خارجه فرانسه و چین فردا به مذاکرات هسته‌ای کشورمان در وین ملحق خواهند شد.

شایان ذکر است "سید عباس عراقچی" عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در خصوص تمدید مذاکرات گفت: چون مذاکرات به پایان نرسیده و از طرفی امروز مهلت ما به پایان رسید تصمیم همه این است که برای هفت روز بیشتر در وین بمانند و این مذاکرات را به سرانجام برسانند.بیشتر

لازم به ذکر است "مجید تخت‌روانچی" عضو دیگر تیم هسته‌ای کشورمان در ادامه اظهار داشت: ما با همه بسیار صادق بوده ایم. اگر توافق شود، به نفع ما خواهد بود، به نفع منطقه خواهد بود و به نفع 1+5. این واقعا یک بحران ساختگی است. اما یک توافق برای آنکه پایدار باشد، باید توافق خوبی باشد. اما در عین حال، توافق هم نشود، دنیا به سر نمی رسد. دولت کنونی تلاش می کند از اتکا به نفت در اقتصاد فاصله بگیرد تا از اینکه گروگان قیمت نفت باشد، نجات یابد. بنابراین، امیدواریم طی سال های آینده این وابستگی را به صفر برسانیم.