از صبح امروز چهار، پنج صهیونیست با برپایی یک چادر کوچک و قراردادن چند میز بر سر راه خبرنگاران به سمت هتل کوبورگ تلاش کردند تا توجهات را به خود جلب کنند.

آنها در حالیکه پلاکاردهایی با مضامین علیه ایران و مبنی بر ادعاهای واهی شان را همراه داشتند تلاش می کردند برگه هایی را در میان عابرین توزیع کنند که عمدتا توفیقی پیدا نمی کردند.

با نیتجه ندادن این اقدام، نوآوری دیگری را دنبال کردند! صهیونیست ها با قرار دادن چند بلندگو و پخش آهنگ تند به زبان عبری امیدوار بودند این بار جمعی را در مقابل چادرشان جذب کنند اما این اقدام نیز افاقه نکرد.

با افزایش بی توجهی ها، صهیونیست ها هم صدای بلندگوهایشان را زیاد کردند تا حدی که فعالیت را برای خبرنگاران حاضر در سالن رسانه ها دشوار نمود. این موضوع باعث شد جمعی از خبرنگاران ایرانی به مدیریت سالن مراجعه کرده و درخواست کردند که بلندگوها خاموش شوند.

صهيونيست وين

مدیریت سالن که خبرنگاران را به نماینده وزارت خارجه اتریش ارجاع داد که وی هم پاسخ داد که صهیونیست ها برای برپایی این چادر از ما مجوز گرفته اند.

فعالین رسانه ای ایران عنوان کردند که بلندگوهای این جمع محدود مانع فعالیت دهها خبرنگار حاضر در سالن رسانه ها شده است اما نماینده وزارت خارجه اتریش مدعی شد که صدای بلندگو خیلی هم بلند نیست و مشکلی ندارد!

در نهایت اما او پذیرفت که به صهیونیست ها تذکر دهد که در صورت تمایل صدایشان را کم کنند!

سرانجام نوادگان تئودر هرتزل، در خیابانی که به همین نام معروف است، وقتی دیدند هیچ توفیقی در جلب مخاطب نداشته اند مجبور شدند تا صدای بلندگوهایشان را کلا قطع کنند. 

صهيونيست وين1