به گزارش پارس به نقل از فارس، جنبش حماس، امروز سه‌شنبه‌ عملیات اخیر مقاومت در کرانه باختری و تیراندازی به خودرو یک شهرک‌نشین در جنوب شهر نابلس در شمال کرانه باختری را ستود.

در این عملیات، چهار شهرک‌نشین مجروح شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «الشرق الاوسط» مصر، «حسام بدران» سخنگوی جنبش حماس، امروز سه‌شنبه گفت: «این عملیات متمایز مقاومت در کرانه باختری، بیانگر پیشرفت کیفی مهمی است».

این مقام حماس با اشاره به اینکه «حماس این عملیات را مبارک می‌داند و دست مجریان آن را می‌فشارد»، افزود: «افزایش این عملیات‌ها، گامی مهم برای بازگشت به وضعیت طبیعی در برخورد با اشغالگران صهیونیستی تا رویارویی فراگیر و مستقیم برای نابود کردن اشغالگران است».

بدران همچنین ضمن دعوت به افزایش اقدامات مسلحانه نیروهای مقاومت، اهالی کرانه باختری را به ادامه حمایت‌های مردمی از نیروهای مقاومت، دفاع و حفظ اسرار آنها فرا خواند.

سخنگوی حماس در پیامی که برای اشغالگران فرستاد، ضمن اشاره به اینکه «ملت فلسطین در کرانه باختری بر ادامه مقابله و رویارویی با صهیونیست‌ها مصمم است»، تاکید کرد: «زیاد طول نخواهد کشید که کرانه باختری به شرایط خود در ایام انتفاضه الاقصی برگردد. شرایطی که رژیم اشغالگر صهیونیستی در آن، طعم تلخ جنایات خود را چشید».