به گزارش پارس به نقل از شبکه العالم، رسانه های رژیم صهیونیستی از جمله شبکه 7 تلویزیون این رژیم، با اشاره به حضور خبرنگار شبکه العالم در یکی از تونلهای مقاومت تأکید کردند؛ این گزارش درحالی منتشر می شود که هنوز یک سال از عملیات گسترده تخریب تونلهای مقاومت در اطراف اراضی اشغالی نگذشته است.

این شبکه تلویزیونی اسرائیلی در این گزارش آورده است که نیروهای گردانهای الاقصی این برهه زمانی را انتخاب کرده‌اند تا جنگ روانی به راه بیندازند؛ و خبرنگار شبکه ایرانی (العالم) هم در این تونلی که می‌گویند به تازگی حفر شده است، حضور دارد.

شبکه 7 رژیم صهیونیستی با نگرانی به نقل از این گزارش شبکه العالم تأکید می‌کند که این تونل حدود 3 کیلومتر طول دارد و تا اراضی اشغالی امتداد یافته است.

این شبکه صهیونیستی تأکید می کند که گزارش شبکه العالم، با فیلمی از تخریب تونل های غزه توسط نظامیان اسرائیلی و مراسم تشییع جنازه در غزه آغاز می شود؛ ولی در ادامه می بینیم که خبرنگار (شبکه العالم) را به داخل تونل جدید راهنمایی می کنند.

دوربین العالم رزمایش و تمرین گردان های شهدای الاقصی تیپ شهید نبیل مسعود را در تونل حفاری شده در مرز با رژیم صهیونیستی برای نخستین بار به تصویر کشید.