به گزارش پارس به نقل از مرصاد، استاندار کرمانشاه بعد از ظهر امروز در سخنانی نسنجیده در مراسم معارفه شهردار کرمانشاه به علما و روحانیت توهین کرد.

وی با تکرار یک جمله سخیف و البته منسوخ که در معدودی از افراد منتسب به طبقات فرهنگی پایین جامعه رواج داشته است اقدام به هتک حرمت روحانیت و علما می کند.

ابراهیم رضایی بابادی با فراموش کردن این نکته که خود رئیس جمهور هم روحانی است می گوید: " آخوندها در مجالس هر وقت بخواهند غش کنند در حوزه خانم ها غش می کنند..."

بیان این عبارت سخیف که یک توهین بی سابقه از سوی یک مسئول رسمی به روحانیت است در حالی انجام می شود که چند هفته پیش نیز در حوزه ورزش و جوانان استانداری کرمانشاه مشاور مدیرکل خواستار گرفتن کانال های تلویزیونی از روحانیون شده بود.

تکرار این مواضع نسنجیده و هتاکانه از سوی مدیران استان کرمانشاه هدفمند بودن هتک حرمت روحانیت را به ذهن متبادر می کند در غیر این صورت تکرار لطیفه های سخیف کوچه بازاری که معمولا رسانه های ضد دین برای تخریب علمای دینی ترویج می کنند آن هم در یک جلسه رسمی چه ضرورتی می تواند داشته باشد.

 اگر لازم باشد با مستندات کافی می شود ثابت کرد که چه مسئولینی در دولت اصلاحات که هم اکنون در استان کرمانشاه مشغول به فعالیت هستند با پوشش های زننده (شلوارک) به کجاها غش کرده اند.