به گزارش پارس به نقل از الفرات، نیروهای داوطلب مردمی، حمله شدید تروریست های تکفیری داعش به تپه های حمرین که در امتداد دیالی تا کرکوک قرار دارد،دفع کردند.
یک منبع در نیروهای داوطلب مردمی گفت نیروهای گروه سرایا انصارالعقیده و پلیس ملی، حمله شدید داعشی ها به تپه های حمرین را دفع کردند.
به گفته این منبع، این حمله بیش از دو ساعت طول کشید و نیروهای مردمی و امنیتی، توانستند با دفع این حمله، مانع پیشروی تروریست ها شوند.
داعش نماینده سرکرده خود در موصل را اعدام کرد
خبر دیگر این که، گروه تروریستی داعش، نماینده ابوبکرالبغدادی سرکرده خود در موصل را به اتهام توطئه چینی اعدام کرد.
سعید مموزینی از مسئولان حزب دموکرات کردستان عراق به رهبری مسعود بارزانی در این باره گفت گروه داعش، عثمان ابوحسن نماینده ابوبکرالبغدادی سرکرده این گروه در موصل را به اتهام توطئه چینی و برنامه ریزی برای برکناری والی موصل اعدام کرده است.
تاکید بر نیاز نیروهای داوطلب مردمی به آموزش بیشتر
احمد سالم از نمایندگان ائتلاف ملی عراق بر ضرورت توسعه توانمندی های رزمی نیروهای داوطلب مردمی و مجهز شدن آنها به سلاح های پیشرفته تاکید کرد.
وی به الفرات گفت نیروهای داوطلب مردمی که ندای مرجعیت دینی را لبیک گفتند، تجربه رزمی کسب کرده اند و توانسته اند موفقیت های زیادی در مدت کوتاه کسب کنند.
سالم افزود با وجود تجربه ای که نیروهای داوطلب مردمی کسب کرده اند، آنها به آموزش و تسلیح و طرح های نظامی موفقیت آمیز نیاز دارند.
بمب گذاری منازل پزشکان و مسیحیان موصل از سوی  داعش
خبر دیگر این که تروریست های داعش، منازل پزشکان و مسیحیان موصل را بمب گذاری می کنند.
بر اساس گزارش الصباح، داعشی ها هشت منزل متعلق به مسیحیان را پس از سرقت وسایل آن منفجر کردند.
تروریست های تکفیری همچنین، 29 نفر از ساکنان موصل را به سبب مخالفت با  اقدامات وحشیانه این گروه تروریستی، سر بریدند.
هلاکت سه داعشی در بیجی
خبر دیگر این که، نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردیم توانستند سه تروریست داعشی را پس از پیشروی در پالایشگاه بیجی و سیطره بر جاده تل ابوجراد در غرب پالایشگاه به هلاکت برسانند.
تشدید بحران داخلی در  داعش
خبر دیگر این که، سرکردگان گروه تروریستی داعش طی یک هفته، 30 نفر از طرفداران خود را در الرمادی و فلوجه اعدام کرده اند.
شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق خبر اقدام سرکردگان داعش در اعدام 30 نفر از هوادارانشان در فلوجه و الرمادی را اعلام کرد. سرکردگان گروه تروریستی داعش به محض شک کردن به طرفداران و اعضای خود مبنی بر عقب نشینی از صحنه های نبرد با نیروهای امنیتی و مردمی عراق یا افشای اطلاعات برای نیروهای امنیتی عراق، آنها را اعدام می کنند و تا کنون ده ها نفر از اعضا و هواداران خود را اعدام کرده اند.