به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که 150 میلیون اروپایی معتقدند که اسرائیل دولتی نژادپرستانه بوده و که همانند نازی‌ها رفتار می‌کند.
نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر می‌شود که سازمان ملل در تازه‌ترین گزارش خود درباره جنگ تابستان گذشته در غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی شده است. البته در این گزارش انگشت اتهام به‌سوی گروه‌های فلسطینی نیز نشانه گرفته شده است.
در این گزارش به 6هزار حمله هوایی و 50هزار خمپاره‌ای اشاره شده که منجر به کشته شدن 1462 شهروند غیرنظامی فلسطینی شده است. طبق این گزارش یک‌سوم از این قربانیان را کودکان تشکیل می‌دهند.
در بخشی از این گزارش در مورد تلفات حملات رژیم صهیونیستی به غزه آمده است: «در غزه، ابعاد ویرانی‌ها بی‌سابقه است. شمار تلفات خود این مسئله را نشان می‌دهد: 2251 فلسطینی از جمله 1462 غیرنظامی کشته شده‌اند که 299 نفر آن‌ها زن و 551 نفر کودک بوده‌اند. 11231 فلسطینی از جمله 3540 زن و 3436 کودک زخمی شده‌اند که 10درصد آن‌ها از نقص عضو دائمی رنج می‌برند».
سازمان ملل در گزارش خود همچنین به مهمات منفجرنشده جامانده از حملات اسرائیل هم اشاره و عنوان کرده است که باقی‌مانده‌های این جنگ همچنان «تهدیدی برای امنیت جانی و روانی» ساکنان غزه به شمار می‌روند.
در این گزارش نقض آتش‌بس، حمله به غیرنظامیان، مراکز و خودروهای امدادی و همچنین استفاده از پروتکل هانیبال، یعنی بمباران کور مناطق غیرنظامی را از مصداق‌های احتمالی ارتکاب جنایات جنگی توسط اسرائیل دانسته است.
پیش از این نیز تعدادی از نظامیان اسرائیلی اعتراف کرده بودند که در جریان  جنگ سال گذشته غزه با شلیک بی‌هدف به‌سوی فلسطینیان باعث مرگ تعدادی از غیرنظامیان فلسطینی شدند.
به گزارش الجزیره یک گروه اسرائیلی با تهیه اعترافات تعدادی از سربازان بدون اشاره به نام آنها در برنامه‌ای با نام "تغییر در هنجارهای جنگی ارتش" بار دیگر توجه رسانه‌ها را به اقدامات خشونت‌بار رژیم صهیونیستی جلب کرد.
طبق گزارش منتشر شده تعدادی از نظامیان اسرائیلی که در جریان جنگ میان اسرائیل و حماس حضور داشتند به شلیک یکسره (بدون هدف) ارتش اسرائیل به‌سوی غیرنظامیان فلسطینی اعتراف کردند.