به گزارش پارس به نقل از تسنیم، هفته نامه "اشپیگل"، سازمان های امنیتی آلمان درباره افزایش شمار زنانی که از آلمان به تروریست های داعش در مناطق بحرانی عراق و سوریه می پیوندند ابراز نگرانی کردند.

بر اساس اطلاعات "اشپیگل"، شمار زنان جوانی که از آلمان به عنوان جهادی به سوریه و عراق سفر می کنند به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

بر اساس اطلاعات محافل امنیتی آلمان در تغییر سال میلادی تعداد زنان جوانی که به مناطق بحرانی در عراق و سوریه برای پیوستن به داعش سفر کرده بودند حدود صد نفر بود که تعداد آن ها به شکل چشم گیری افزایش پیدا کرده است.

سازمان های امنیتی آلمانی درباره این روند روز افزون پیوستن زنان آلمانی به داعش در مناطق بحرانی ابراز نگرانی کردند.

بر اساس آمارهای تا کنون منتشر نشده سازمان های امنیتی آلمانی، بیش از ۷۰۰ تبعه آلمانی تا به حال به مناطق بحرانی در عراق و سوریه به منظور پیوستن به جبهه داعش سفر کرده اند. زنان نیز یا همسرانشان را مشایعت می کردند و یا در این مناطق بحرانی با جنگجویان افراطی ازدواج می کردند.

در این میان حدود ۲۲۵ جهادی آلمانی به کشورشان بازگشته اند. بر اساس آمارهای اعلام شده شمار سلفی ها در آلمان رو به افزایش است. سازمان های امنیتی آلمانی از حدود ۷۷۰۰ نفر از طرفداران این گروه افراطی در آلمان خبر داده اند.