به گزاش پارس به نقل از پایگاه اخبار فلسطین، این گروه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: یک شهرک نشین صهیونیست را در غرب رام الله به هلاکت رسانده و یک تن دیگر را زخمی کرده است.

در بیانیه منسوب به گروه شهیدان مروان القواسمه و عامرابو عیشه آمده است: این عملیات پس از رصد مداوم این محل توسط رزمندگان این گروه به اجرادرآمد.

این بیانیه می افزاید: یکی از رزمندگان عضو این گروه، کمینی برای یک خودروی صهیونیست ها ایجاد کرد و سپس به سوی سرنشینان آن آتش گشود. 

گردان های عزالدین قسام در بیانیه خود تاکید کرده است: رزمندگان عضو گروه عملیاتی پس از اجرای عملیات به پایگاه خود بازگشتند.

این بیانیه می افزاید: این حمله حلقه ای از اقدامات پیاپی است که از ماه ها قبل و در پاسخ به شهادت شهروندان فلسطینی که آخرین ها عزالدین بن مالک از جنین و عبدالله غنایم از کفرمالک بودند، صورت گرفته است.

در بیانیه گردان های قسام آمده است: این عملیات پیام های مختلفی دربردارد که نخستین پیام آن این است که مقاومت به رغم تهاجم های رژیم صهیونیستی، هنوز زنده است و در هر زمان و هرمکانی که تصمیم بگیرد، می تواند ضربه خود را وارد کند.

دومین پیام این عملیات، تاکید بر ادامه جهاد و مقاومت است و این عملیات اولین نبوده و آخرین عملیات نیز نخواهد بود و پیش از این بیش از20 عملیات از تیراندازی تا انفجار بمب دراستان های کرانه باختری علیه صهیونیست های اجرا شده است. 

رزمندگان فلسطینی روز جمعه سوار بر یک دستگاه خودرو در عملیات غافلگیرانه به سوی خودروی حامل صهیونیست ها نزدیک شهرک صهیونیست نشین دولیف در روستای بزیع در غرب رام الله تیراندازی کردند که به هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست و زخمی شدن یک تن دیگر منجر شد.