به گزارش پارس، حمیدرضا مشهدی‌عباسی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران درباره توهین بی‌شرمانه روزنامه «آرمان» به 175 شهید غواص دست بسته که روز سه‌شنبه با حضور پرشور مردم در میدان بهارستان تهران تشییع شدند، اظهار داشت: قطعاً باید این موضوع مورد بررسی جدی قرار گیرد.

وی افزود: اگر مشخص شود که این روزنامه به شهدای غواص توهین کرده، باید به شدت با آن برخورد شود و شاید دستی در این موضوع در کار بوده که چنین اتفاقی رخ داده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در برخورد با این روزنامه هیچ جای مسامحه‌ای وجود ندارد، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به این موضوع به طور جدی رسیدگی کند و نگذارد تا بیشتر از این احساسات مردم جریحه‌دار شود.

مشهدی‌عباسی تصریح کرد: تشییع 175 شهید غواص موضوعی ملی است و سیاسی نیست که کسی بخواهد با یک جناح و گروهی برخورد کند.

وی ادامه داد: در روز تشییع پیکر مطهر این شهدا، همه جناح و گروه‌ها با هر سلیقه‌ای حضور پرشوری داشتند و این روزنامه چه فکری پیش خود کرده که دست به چنین کاری زده است و آنها به واقع متوجه کار شنیع خود نیستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: حتماً در مجلس شورای اسلامی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر جدی خواهیم داد که این موضوع را بررسی و پیگیری کند و اگر توهینی انجام شده، برخورد جدی با مسببان آن صورت گیرد.