به گزارش پارس به نقل از ایرنا، دقایقی پیش حمزه الحوثی مشغول تشریح جنایت های عربستان سعودی در یمن بود اما ظاهرا سخنان وی به مذاق برخی از یمنی های وابسته به عربستان حاضر در نشست خوش نیامد و دو نفر از آنان به وی حمله فیزیکی کردند.

گروهی از جدایی طلبان جنوب یمن در حالی که پرچم یمن جنوبی را در دست داشتند، عمدا به تحریک دیگر یمنی ها می پرداختند و پرچم سابق یمن جنوبی را به گونه ای تحریک آمیز به نمایش گذاشته و در نهایت با توهین به نماینده انصارالله، اقدام به ضرب و شتم وی کردند.

نکته قابل توجه اینکه برگزار کنندگان این نشست مطبوعاتی هیچ گونه اقدامی برای جلوگیری از این کار نکردند و گروهی از شرکت کنندگان در این کنفرانس سعی کردند یکی از مهاجمان را از سالن بیرون کنند. 

فیلم این حمله در فضای مجازی نیز منتشر شده است.

عربستان و 9 کشور عرب دیگر به همراهی آمریکا از ششم فروردین حملات وحشیانه ای علیه ملت یمن آغاز کرده اند که در جریان این حملات تاکنون بیش از 9 هزار یمنی کشته و یا مجروح شده اند. 

با وجود حملات گسترده عربستان و متحدانش به یمن، واقعیت امروز این کشور با آنچه ریاض و غرب می خواهند، فاصله زیادی دارد، اکنون 80 درصد سرزمین یمن در دست جنبش مردمی انصارالله است و یمنی ها 85 روز زیر بمباران هستند، اما ایستاده اند و انصارالله کشور را اداره می کند؛ اما طرف دیگر اصرار به اجرای قطعنامه ای (2216) دارد که یک طرفه و با فشار خارجی در سازمان ملل به تصویب رسیده است.