به گزارش پارس،آیت الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای غواص و آثار آن در جامعه اظهار داشت: شهدای غواص به موقع به کشورمان آمدند و ملت نیز در آستانه ماه مبارک رمضان به ابراز احساسات پرداختند و از آن‌ها استقبال بی نظیری کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: جامعه ما به پیام شهدا نیازمند بود و حضور آن‌ها در این موقع بسیار با برکت است، ملت امروز بیش از پیش احساس می‌کند به حضور شهیدان نیازمند است، دستان بسته غواصان دست ملت و نظام اسلامی را برای کسب اقتدار، حرکت به سمت پیشرفت و عدالت و رشد و شکوفایی باز می‌کند.
کعبی با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه ملت ایران بیان کرد: مسئله اصلی ملت استقلال، آزادی، عدالت، استحکام، وحدت، عزت، تسلیم ناپذیری واطاعت ازمقام معظم رهبری است.
استاد حوزه علمیه با بیان این که حضور عظیم ملت ایران در تشییع شهدای غواص پیام‌های زیادی را به همراه داشت عنوان کرد: مراسم تشییع شهدای غواص که با موج عظیم ملت همراه بود و اقشار گوناگون در این مراسم شرکت کردند دارای پیام‌های زیادی بود که یکی از پیام‌های پرمغز این است که ملت همراه با مقام معظم رهبری راه شهدا را تحت هر شرایطی دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه شهدای غواص برای تیم هسته ای مان پیام دارند تصریح کرد: شهیدان با دستان بسته راست قامتان جاوید تاریخ شدند و تیم مذاکره کننده با پشتوانه اقتدار نظام و ملت این راست قامتی ملت ایران را باید در مذاکرات به نتیجه برساند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تداوم راه شهدا در جامعه اظهار داشت: در گرو ادامه راه شهدا نباید تسلیم شویم بلکه تنها راه تداوم مسیر شهدا ایستادگی و مقاومت است.