به گزارش پارس به نقل از فارس، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی سه‌شنبه شب به فضلیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و حلول ماه مبارک رمضان را به ملت یمن و مسلمانان جهان تبریک گفت.

وی در ادامه به جنایات عربستان در حق ملت یمن اشاره کرد و گفت: دشمن سعودی با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره به تجاوزات خود علیه ملت یمن و کشتار مردم بی گناه و کودکان یمنی ادامه می دهد.

رهبر جنبش انصارالله گفت: ملت یمن ملتی مظلوم است اما دشمن ما یعنی عربستان، آمریکا و اسرائیل وقیح و جنایتکار است.

وی در ادامه افزود: ما بر تعیین سرنوشت یمن به دست مردم همین کشور تاکید داریم و این حق ملت هر کشور است.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد که این مقاومت است که از ملت یمن، کرامت و غزت مردم و استقلال این کشور حمایت می کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن عربستان را آلت دست آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: نظام سعودی همچون سرباز آمریکا و اسرائیل اقدام می‌کند و این نظام در منطقه علیه مردم عمل می‌کند.

وی مهم ترین عامل ایستادگی ملت یمن در برابر دشمن را اعتماد بر خداوند دانست و ادامه داد: سه شر در دنیا وجود دارد، منشأ شر آمریکا و اسرائیل و عربستان هستند که با اموال خود فتنه انگیزی می‌کنند.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد که تنها جایگزین ایستادگی و مقاومت، ذلالت، شکست و گردن نهادن در مقابل هرگونه شرارت آن هاست اما ملت یمن مقاوم هستند و در برابر هرگونه خواری و ذلت می ایستند.‎

‫رهبر انصارالله یمن افزود: اسرائیل از طریق نیروی هوایی و کارشناسان نظامی خود در جنگ علیه یمن مشارکت می‌کند.‬‎

‫وی ارتکاب جنایات‌ها در حق کودکان وز نان یمنی را نه نشانه قدرت دشمن بلکه دلیلی بر شرارت آن دانست که هیچ گونه ارزش اخلاقی را در بر نمی‌گیرد‬‎.

‫وی با بیان اینکه اینگونه جنایات‌ها مردم را برای مبارزه با دشمن مصمم‌تر کرده است، گفت: هزاران نفر در راستای این جنایت‌ها به مناطق درگیری با دشمن سرازیر شده‌اند‬‎.