به گزارش پارس به نقل از مهر، چند روزي است که موضوع جاسوسي اسرائيل از مذاکرات هسته اي به موضوع داغ رسانه هاي تبديل شده است. خبرگزاري آنا درهمین باره با منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت‌وگو کرده است که در بخشي از اين پرسش و پاسخ آمده است:

موضوع جاسوسی اسرائیل از مذاکرات هسته‌ای به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند و تنها باعث تحقیر آمریکایی‌ها می‌شود. دشمنی جمهوری اسلامی ایران که با اسرائیل مشخص است ما انتظار نداریم آنها برای ما دسته‌گل بفرستند بلکه انتظار داریم آنها ما را تخریب کنند و از سمت آنها انتظار انفجار، ارسال موشک و شنود داریم و شنود از هتل محل مذاکرات اتفاق عجیبی نبود.
زمانی که اسرائیلی‌ها مکانی را که آمریکایی‌ها، روس‌ها و چینی‌ها حضور دارند، شنود می‌کنند این مساله به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند بلکه آنها تحقیر می‌شوند و خودشان باید در روابط با رژیم اشغالگر قدس تجدیدنظر کنند.به‌نظرم باید کشورها و مکان‌های جدیدی برای ادامه مذاکرات هسته‌ای انتخاب شود.
آقای ظریف می‌توانست برای رعایت مسائل امنیتی در بام هتل، صندلی و میز بگذارد و با کری صحبت کند. دلیلی نداشت مانند عروس و دامادها دست به دست هم در خیابان‌های ژنو باهم قدم بزنند و شعر «بیا برویم از این ولایت من و تو» سر دهند. به نظرم صحبت در بام هتل بهتر از پیاده‌روی در خیابان‌های ژنو بود.