به گزارش پارس به نقل از تسنيم، محمد القبلی عصر امروز در همایش «یمن تنها نمی‌ماند» که در مهدیه مشهد برگزار شد ضمن تشکر از مواضع ایران و به‌ویژه مردم مشهد نسبت به مردم مظلوم یمن اظهار داشت: روابط بین ایران و یمن ریشه در قرن‌های متمادی تاریخ دارد.
وی با بیان اینکه آنچه مردم یمن و ایران را کنار هم قرار می‌دهد برادری، دوستی و دین است، گفت: عربستان سعودی ارتباطش را با گروه‌های فاسد از جمله القاعده آغاز کرد که این امر ریشه حملات عربستان به یمن است.
عضو انصارالله یمن نتیجه حمله و جنگ سعودی به یمن را عقب‌افتادگی و فقر و از هم‌گسیختگی یمن دانست و گفت: امروز شاهدیم که محاصره اقتصادی علیه بیش از 25میلیون مردم یمن در حال اجراست، انصار الله معتقد است این محاصره با کمک مسلمانان و آزادگان دنیا شکسته می‌شود. بایستی مسلمانان نقش خود را برای ایستادگی در مقابل ظلم ایفا کنند.
وی آمریکا و صهیونیست را به‌دنبال مصرف‌گرا کردن مسلمانان دانست و تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل برای توجیه حکومت خود وهابیت را به وجود آورد‌ه‌اند.
القبلی خاطرنشان کرد: داعش و القاعده به‌دنبال این هستند که چهره اسلام ناب محمدی(ص) را برای دیگران مخدوش کنند ولی ما باید چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان دهیم.