به گزارش پارس ، باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز خبر داد، "هیلاری کلینتون،" نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، در نخستین گردهم‌آیی انتخاباتی خود مدعی شد خواستار کمک به عامه مردم برای پیشرفت در زندگی است و در مقام اولین رئیس جمهور زن آمریکا به محترم شمردن حقوق زنان اهمیت زیادی خواهد داد.

"کلینتون" امروز در گردهم‌آیی نیویورک برای هزاران نفر سخنرانی می‌کند و از سیاست‌های آتی خود برای اصلاح عملکرد تجاری آمریکا و به ویژه وال استریت سخن می‌گوید. وی توجه به عامه مردم یا به اصطلاح ۹۹ درصد جمعیت آمریکا را سرلوحه مبارزات انتخاباتی قرار داده است و در اظهار نظرات چند هفته اخیر اعلام کرد: همین مردم عادی بودند که کشور را از بحران مالی خارج کردند. آنها شایسته بهره بردن از منافع اقتصادی هستند.

"هیلاری کلینتون" در ماه آوریل (فروردین) خبر نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ را بر روی حساب توییتر منتشر کرد. وی مدعی شد: من نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده‌ام زیرا معتقدم مردم آمریکا به یک قهرمان نیاز دارند و من می خواهم آن قهرمان باشم. من می خواهم برای مردم مبارزه کنم آن هم نه فقط برای اینکه مردم زندگی کنند بلکه برای آن که بتوانند در جامعه پیشرفت کنند.

نظرسنجی که روز پنج شنبه منتشر شد نشان می‌دهد "هیلاری کلینتون" در انتخابات درون حزبی با کسب ۵۷ درصد آرا در صدر قرار خواهد گرفت. این در حالی است که "برنی سندرس،" سناتور ایالت ورمونت فقط ۱۵ درصد آرا را به دست آورد.