تصور کنید هرچند تصور سختیه.  روزنامه کیهان یا جوان یا خبرگزاری فارس یا مشرق  یا رجانیوز  مصاحبه‌ای منتشر کرده‌اند با یک شخصیت معروف خودمان مثلاً آقای الف - ب. عکسش را هم کنار خبر کار کرده‌اند.  این مصاحبه  چون آبرو و حیثیتی برای اصولگراها و حزب اللهی‌ها نگذاشته، حسابی سرو صدا کرده است و تیتر یک روزنامه‌های زنجیری اصلاح طلب شده است و توی سایتهایشان حسابی درباره‌اش صحبت کرده‌اند. خب سوژه کمی نبوده است!

حالا آقای الف - بای مزبور، نامه سرگشاده نوشته به روزنامه یا خبرگزاری اصولگرای منتشرکننده این مصاحبه و بشدت اعتراض کرده که من کی با تو مصاحبه کرده‌ام که این حرفها را زده باشم. منبع مزبور هم نوشته که منظور ما از الف - با شما نبودی بلکه یک الفبای دیگه بوده. حالا بگذریم که اگر منظوراین بوده، چرا عکس دو ستونی بزرگ او را کنار خبر در صفحه اول کار کرده اند و اصولاً الفبای دیگر مگر ارزش خبری یا ارزش شهرت یا مرجعیت سیاسی - اجتماعی داشته که با او مصاحبه کرده‌اند؟!

سؤال این است: 
رفتار و واکنش اصلاح طلبان با چنین گاف بسیار بزرگ و دروغ آشکار رسانه‌ای چه می‌بود؟

اینها را نوشتم تا قشنگ برای اونها جا بیفتد که چه گند بزرگی زده‌اند و روزنامه درجه چندی که کاری جز پاچه خواری هاشمی و خاندان رفسنجانی ندارد، به خودِ به اصطلاح اصلاح طلبشان هم رحم نکرده‌اند و مصاحبه جعلی با او ترتیب داده‌اند. حالا ببینید که چه جعلیاتی به دشمنانشان که حزب اللهی‌ها و انقلابی‌ها و دلبستگان به نظام وامام و رهبری و ... باشند نسبت می‌دهند.

حالا «عباس عبدی» مردانگی کرده واز ژورنالیسم کثیف اینها قبل از بهره برداری کامل، پرده برداری کرده است. هر چند که حتی جوابیه عبدی را هم منتشر نکرده‌اند. چه ها کنیم با مصاحبه‌ها و خبرهای متعدد دیگری که اصلاح طلبانی که مردانگی عبدی را نداشته‌اند از ترس آبرو،‌ حاضر به انکار و تکذیب آن نشدند!

یک یادآوری دیگر:
یادتان می‌آید در دوره اول ریاست جمهوری احمدی نژاد، یکی از مصاحبه‌های مستقیم تلویزیونی وی که قرار بود بعد از اخبار ساعت ۲۱ پخش شود، به دلایلی لغو شد. اما در کمال تعجب، یکی از روزنامه های اصلاح طلب فردا به جزئیات مصاحبه تلویزیونی انجام نشده رئیس جمهور اشاره کرده و آن را به باد نقد و استهزا گرفته بود؟!

اصلاح طلبها از این دروغها و گندکاریها زیاد دارند. اما بحث من چیز دیگری است:

اینها که با آدمهای زنده و همفکر خودشان برای رسیدن به اهداف پست خودشان این‌گونه می‌کنند، با خاطرات امام و انقلاب و شخصیت مخالفانشان چه ها می کنند!

پ.ن:
دوستان نگذارید هشدارهای مهم و تقریباً کم سابقة رهبر عزیز انقلاب درباره خطر تحریف امام و خاطرات امام پس از دو یا سه روز حرف زدنهای ما به فراموشی سپرده شود و آنها هم هر غلطی دلشان خواست بکنند... همین!

 عباس عبدی: مصاحبه‌ام با «آرمان» جعلی است!

عباس عبدی: تکذیبیه‌ام را هم در قالب نقد منتشر کردند!

عباس عبدی: مصاحبه‌ام با «آرمان» جعلی است!
روزنامه آرمان: عبدی؛ عبور از اصلاحات؟

منبع: آب و آتش