به گزارش پارس به نقل از نسیم، موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه ابراز نگرانی کرده انتقال سلاح از آمریکا به کشورهای خلیج فارس به منظور مهار ایران در نهایت می‌تواند به حاشیه برتری نظامی این رژیم که آمریکا متعهد به حفظ آن است پایان دهد. 
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در یک کنفرانس امنیتی سخن می‌گفت، این موضوع را از آن جهت که مناسبات کشورهای خلیج فارس با رژیم صهیونیستی در حال تغییر است، مهم دانست و اضافه کرد به همین سبب این رژیم باید برای ظرفیت‌هایی که برای این کشورها در نتیجه انتقال سلاح‌های پیشرفته ایجاد می‌شوند، آمادگی داشته باشد.
به گزارش رویترز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: "حتی اگر در بین آنها هیچ نقشه خصمانه‌ای علیه ما وجود نداشته باشد، همان‌طور که می‌دانیم، مقاصد در منطقه خاورمیانه در معرض تغییر هستند. بدون شک، قابلیت‌ها در آنجا ایجاد می‌شوند و این چیزی است که ما باید برای آن آماده باشیم.»
وی در کنفرانس امنیتی سالانه "هرتزلیا" که در نزدیکی تل‌آویو برگزار می‌شود افزود: «کشورهای خلیج فارس بر اساس این درک که لازم است با وضعیت جدید ایران کنار بیایند در حال تسلیح خود با سلاح‌های غربی و آمریکایی هستند. این البته برای ما هم چالش است و در اینجا حفظ آنجه برتری کیفی اسرائیل در رقابت تسلیحاتی منطقه نامیده می‌شود، اهمیتی اساسی دارد.