به گزارش پارس، اين روزنامه صهيونيستي گزارش داد: نوشت: اسرائيل در حال حاضر براي حفظ وضع موجود خود مي جنگد. اسرائيل براي حفظ مکتب پيشرفته وحشيگري و ظلم خود با همه جهان مي جنگد که در آن نسل جوان را براي اقدامات وحشيانه در قبال انسان‌ها، افراد سالخورده و کودکان، براي ستم کردن بر اين افراد و تحقير کردنشان صرفا به خاطر اين که فلسطيني هستند تعليم مي‌دهد.

اسرائيل از ادامه آپارتايد در سرزمين هاي اشغالي دفاع مي کند که در اين مناطق دو گروه از ادم ها زندگي مي کنند و يک گروه از هيچ حقي برخوردار و بهره مند نيستند. و اسرائيل براي دفاع از اين اشغالگري از سلسله توجيهاتي از کتاب‌ مقدس ، موعودگرايي و دروغ بافي استفاده مي کند و از "بيت المقدس متحد" که چيزي جز يک هيولاي ارضي نيست هم دفاع مي کند. اسرائيل حق خود را براي نابويد نواره غزه توجيه مي کند تا آن را به بخشي از بزرگترين زندان جهان تبديل کند.

اسرائيلي ها براي حق خود در ادامه شهرک سازي ها، بهره برداري و دزدي زمين از فلسطيني ها، ادامه نقض قوانين بين المللي که شهرک سازي ها را منع مي کند، مي جنگند. آنها از حق خود براي شليک به سمت کودکاني که سنگ پرتاب مي کنند و ماهيگيران درمانده اي که به دنبال لقمه ناني در سواحل غزه تلاش مي کنند دفاع مي کند. اسرائيل براي حق خود در بازداشت صدها نفر بدون محاکمه، نگه داشتن زندانيان سياسي و بدرفتاري با آنها مي جنگد.

آنچه گفته شد واقعيتي است که اسرائيل از آن دفاع مي کند ، از منطقه اي که بيشتر ساکنانش مدتهاست در آن جه نبوده اند و برايشان حتي مهم نيست چه اتفاقي براي اين مناطق مي افتد. آيا کسي فکر ميکند که اسرائيل بدون مجازات مي ماند؟ اگر صادق باشيم، ايا اسرائيل مستحق مجازات نيست؟ ايا تا به حال هم جهان به طرز غير قابل باوري، با اسرائيل مدارا نکرده است؟

تحريم شرکت هاي اورنج (Orange) يا سودا استريم (SodaStream)، تحريم هاي دانشگاهي يا هنري براي چنين اقداماتي کم هستند. هر چقدر اسرائيل به اين اقدامات ادامه دهد، اين گونه مجازات ها نيز شديدتر خواهند شد. برخلاف تلاش هاي اسرائيل و دستگاه يهود، اين اقدامات و تنبيهات يهودي ستيزي نيستند بلکه مقابله با اشغالگري است که سرچشمه مشروعيت زدايي است.

اسرائيل مي تواند با همه جهان بجنگد. مي تواند براي حقوق خود (که واقعا حقش نيست) بايستد و فکر کند که براي بقاي خود مي جنگد. اما آيا اسرائيلي ها مي دانند که از چه چيزي دفاع مي کنند؟ آيا اقدامات اسرائيل ارزش اين همه تحريم و انزوا را دارد؟