به گزارش پارس به نقل از جروزالم پست، بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در جلسه هفتگي کابينه اين رژيم بار ديگر از تلاش‌ها براي مشروعيت‌زدايي اسرائيل در عرصه جهاني انتقاد کرد و بر لزوم کابينه‌اي متحد براي مواجهه با وضعيت حاضر تاکيد کرد.

وي در آغاز جلسه کابينه گفت: ما-احزاب چپ و راست- بايد در برابر تلاش‌ها براي آسيب‌رساندن به اسرائيل از طريق تهديد، اتهام و بايکوت متحد شده تا موفق به انحراف فشارها و حمله به دشمنان خود شويم.

اوفير آکونيس يکي از وزراي کابينه نتانياهو نيز از شهرک‌نشينان اسرائيلي خواست تا در برابر جنبش تحريم محصولات اسرائيلي متحد شوند و در برابر اين تهديد در کنار يکديگر تلاش کنند.

نتانياهو در ادامه گفت: از ديدگاه افرادي که اقدام به ترويج بايکوت محصولات اسرائيلي مي کنند شهرک‌سازي در يهودا و شومرون عامل اين مناقشه نيست بلکه ساخت و ساز در تل‌آويو، بئر شعيب، حيفا و البته بيت‌المقدس مورد توجه قرار دارد.

نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در ادامه مدعي شد: زماني که ما خواستار ازسرگيري مذاکرت هستيم فلسطيني‌ها عليه ما در سازمان ملل و ديوان بين‌المللي کيفري لاهه اقدام مي‌کنند. آنها از مذاکرات فرار مي‌کنند و درعين حال به دليل عدم برگزاري مذاکرات خواستار افزايش تحريم‌هاي بين‌المللي عليه ما در سازمان ملل هستند.