به گزارش پارس به نقل از فارس، در پی انتشار اطلاعیه فرمانداری شهرستان کرج در خصوص علت عدم برگزاری سخنرانی علی مطهری در این شهرستان و اشاره به انتشار اطلاعیه از سوی روابط عمومی سپاه استان البرز در خصوص عدم برگزاری این مراسم، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر می‌نماید:
 
در تاریخ هفتم خرداد ماه جاری خبری با تیتر «دانشگاه آزاد هم از پذیرفتن علی مطهری سرباز زد» در خبرگزاری بسیج استان البرز منتشر شد که در متن آن به شنیده‌های حاکی از علت عدم برگزاری سخنرانی علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تالار شهیدان نژادفلاح و گفته‌های منابع موثق در خصوص عدم پذیرفتن دانشگاه آزاد اسلامی کرج به عنوان مکان دوم برای سخنرانی اشاره شده است.
 
در خصوص انتشار این خبر در خبرگزاری بسیج و در پی انتشار اطلاعیه فرمانداری کرج و اشاره به عنوان روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) به جهت روشن شدن جوانب و تاکید بر نکاتی خاص مطالبی به شرح زیر به اطلاع عموم مردم می‌رساند.
 
متن منتشر شده در قالب یک خبر و از سوی خبرگزاری بسیج در سایت این خبرگزاری و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه استان منتشر شده و اشاره به صدور اطلاعیه از سوی روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص لغو سخنرانی ناصحیح می‌باشد و کذب است.
 
انتظار این بود که فرمانداری کرج در انتشار اطلاعیه فقط به خبر خبرگزاری بسیج اشاره می‌کردند. نه اطلاعیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) که در اصل چنین چیزی نبوده است!
 
در آخر یادآور می‌شود همه مسئولان در چنین مواردی دقت لازم را داشته باشند تا باعث تشویش افکار عمومی نشوند.