به گزارش پارس به نقل از العالم، ارتش یمن اعلام کرد پایگاه هوایی الخالد در شهر خمیس مشیط در جنوب عربستان را هدف یک فروند موشک اسکاد قرار داده است. این در حالی است که ارتش و کمیته های مردمی حمله ای زمینی به شهر جیزان انجام دادند.
منابع خبری از کشته شدن تعداد زیادی از سربازان سعودی در پی یورش ارتش یمن به پایگاه نظامی تویلق خبر دادند. خبرها حاکی از سلطه نیروهای مشترک یمنی بر گذرگاه مرزی الطوال در مرز عربستان است.
رانیا احمد گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه گفت، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، در پاسخ به تجاوزات نیروهای عربستان سعودی، عملیاتی کم نظیر علیه ارتش عربستان انجام دادند که در نهایت به تصرف پایگاه های مرزی عربستان سعودی و وارد آمدن خسارات سنگین به ارتش آل سعود منجر شد. منابع یمنی تاکید کردند نیروهای این کشور، با استفاده از موتورسیکلت که بالگردهای آپاچی عربستان از حمله به آنها عاجزند، یک حمله گسترده زمینی به استان جیزان عربستان، انجام دادند. این حملات، دو گردان نیروهای سنگالی را که در این منطقه متمرکز بودند غافلگیر و شگفت زده کرد. این نیروها توانستند با منهدم کردن استحکامات و سلاح ها و خودروهای زرهی نیروهای سعودی، پایگاه نظامی ردیف را به تصرف خود دربیاورند. این حملات به کشته شدن تعدادی از سربازان سعودی و فرار باقیمانده آنها منجر شد. 
پایگاه نظامی تویلق نیز دیگر پایگاهی است که پس از کشته و زخمی شدن ده ها تن از نظامیان سعودی و به آتش کشیده شدن خودروهایشان و تخریب انبار سلاح و مهمات آنها، به تصرف ارتش یمن و کمیته های مردمی درآمد. نیروهای مشترک یمنی، همچنین شبکه ارتباطات سعودی ها را در پایگاه نظامی المزحاف منهدم کردند به گونه ای که پس از گلوله باران این پایگاه، شعله های آتش به آسمان بلند شد و نظامیان سعودی به صورت دسته جمعی پا به فرار گذاشتند. این در حالی است که خبرها از افتادن گذرگاه مرزی سعودی الطوال به دست نیروهای یمنی حکایت دارد.
ارتش و کمیته های مردمی یمنی همچنین با استفاده از موشک و توپخانه، منطقه نجران را گلوله باران کردند که براثر آن تعدادی از نیروهای سعودی به هلاکت رسیدند گرچه ریاض تنها به کشته شدن یک سروان گارد مرزی به ضرب گلوله تک تیراندازان و همچنین کشته شدن 4 نظامی دیگر از جمله دو افسر در جیزان اذعان کرده است. 
نیروهای یمنی در جبهه داخلی نیز به پیشرویهای خود ادامه دادند و به برخی از مقرهای افراد مسلح القاعده در نزدیکی شهر مأرب یورش بردند و تعدادی گذرنامه و کارت شناسایی تروریست ها و همچنین سلاح های شخصی آنها را کشف و ضبط کردند.
یک نظامی یمنی گفت: «ما مقر آنها را تصرف کردیم و به دفتر یکی از فرماندهان گروه القاعده یورش بردیم که در آنجا نیز اسکلت های جمجمه انسان و همچنین خنجرهای ساخت عربستان کشف کردیم.»
گزارشگر شبکه در ادامه افزود این در حالی است که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی سه پایگاه در منطقه المخدره در این استان را آزاد کردند و تروریست های القاعده را از آنجا بیرون کردند و امنیت را در محله المشارف برقرار کردند و منطقه الجرف را به کنترل خود درآوردند و فرمانده شبه نظامیان مسلح را در استان شبوه به همراه 10 تن از همراهانش به هلاکت رسانیدند.