به گزارش پارس ، احمد چلداوی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با فارس پیرامون تلاش دشمن برای تحریف اصول امام خمینی (ره) اظهار داشت: عده‌ای برای منافع خود آنطور که خود می‌خواهند امام خمینی (ره) را تفسیر می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر امام (ره) را تحریف کنند، ملت ایران سیلی خواهد خورد، گفت: آمریکا بدنبال سیلی‌زدن به ملت ایران است. حال اگر هرکسی در هر لباسی و با هر نسبتی که با امام خمینی (ره) دارد، بخواهد راه امام (ره) را تحریف کند، به دشمن برای سیلی زدن به ملت ایران کمک کرده‌ است.

این استاد دانشگاه در ادامه تصریح کرد: ما در قضایای عاشورا می‌بینیم کسانی که در مقابل امام حسین (ع) ایستاده بودند به دروغ به پیامبر تمسک می‌جستند و سخنان آن بزرگوار را تحریف می کردند و طبق آن به امام حسین (ع) می‌گفتند تو از مسیر جدت منحرف شده‌ای.

چلداوی ادامه داد: امام راحل را تفسیر غلط می‌کنند تا بتوانند امام حاضر را تبعیت نکنند. یکی از فلسفه‌های امام زنده در تشیع این است که کسی نتواند از امام راحل تفسیر غلطی ارائه دهد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر این موضوع که اصول فکری امام خمینی بصورت کامل راهنمای سعادت ملت ایران است، گفت: عده‌ای برای شعله‌ور کردن فتنه جدید نیاز دارند امام راحل را به گونه‌ای که خودشان می‌خواهند تفسیر کنند.

وی در پایان گفت: همانطور که رهبری فرمودند، امام خمینی آمریکا را شیطان بزرگ نامید و ما شاهدیم که آمریکا تا امروز نیز از مسیر شیطان فاصله نگرفته است. وقتی ما بدانیم طرف مقابل شیطان است دیگر به وعده‌ها، لبخندها و امتیازات ظاهری آن دل نمی‌بندیم.