به گزارش پارس به نقل از تسنیم ، منابع دیپلماتیک ارشد رژیم صهیونیستی به روزنامه "اسرائیل هاروم" که یک نشریه نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است اعلام کردند که باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا برای دستیابی به یک توافق بد با ایران مصمم است.

این منابع اعلام کردند: به نظر می‌رسد که توافق با ایران به امضا خواهد رسید، زیرا رئیس‌جمهور آمریکا به این توافق علاقه‌مند است.

این خبر بدین معناست که رئیس‌جمهور آمریکا از روی عمد به‌دنبال دستیابی به توافقی با ایران است که امنیت رژیم صهیونیستی و غرب را به خطر خواهد انداخت.

دور گولد که اخیراً از سوی نتانیاهو به‌عنوان مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی انتخاب شد، در روزنامه "اسرائیل هایوم" مطالب مهمتری درمورد توافق هسته‌ای ایران مطرح کرد. وی ماه گذشته در مطلبی نوشت: بسیاری در واشنگتن به راستی معتقدند که آمریکا عامل اصلی ناآرامی در خاورمیانه است، نه ایران.

گولد بعدها در مطلبی مدعی شد که هدف ایران از مذاکرات هسته‌ای با غرب مشخصاً ایجاد یک موضع هژمونی برای خود و آغاز یک نظم منطقه‌ای جدید از یمن تا کردستان است. درعین حال اوباما به کانال دوی اسرائیل گفت که حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای ایران برنامه ایران را متوقف نخواهد کرد. به گفته وی تنها راه اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای توافق هسته‌ای است.

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سؤال که آیا نگران حمله اسرائیل به ایران بدون اطلاع این کشور نیست، پاسخ داد که به این موضوع فکر نخواهد کرد.