به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، علاالدين بروجردي در مورد تشکيل «ارتش اسلامي» عليه رژيم صهيونيستي گفت: مسلما رژيم صهيونيستي و آمريکا دشمنان اصلي جهان اسلام هستند.

وي افزود: رژيم صهيونيستي به دنبال انتقال بحران به جهان اسلام، کشته شدن مسلمانان و ايجاد ناامني در کشورهاي اسلامي است.

نماينده مردم بروجرد تصريح کرد: متاسفانه به دليل عدم بصيرت تعدادي از سران کشورهاي اسلامي، نقشه شيطاني رژيم صهيونيستي و آمريکا که انگليس هم در آن نقش مهمي دارد جامه عمل پوشانده شده و امروز شاهد بحران در بسياري از کشورهاي مهم اسلامي هستيم.

وي ادامه داد: پيدايش داعش به معناي جنگ نيابتي رژيم صهيونيستي با امت‌هاي اسلامي است و کمک‌هاي گسترده اين رژيم از درمان مجروحين در بيمارستان‌هاي صهيونيستي گرفته تاحمايت از فرماندهان و هدايت آن‌ها نشان دهنده اين واقعيت است.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح کرد: جدي نبودن آمريکا علي رغم تشکيل ائتلاف در مقابله با داعش که نمونه بارز آن را در حوادث الرمادي عراق شاهد بوديم، نشان دهنده توافق پنهان آمريکا، انگليس و رژيم صهيونيستي است.

وي افزود: متاسفانه تعدادي از هم پيمانان آمريکا در منطقه به ويژه عربستان، ترکيه و قطر در اين طراحي شريک هستند.
بروجردي ادامه داد: کشف اطلاعات اخير در ترکيه مبني بر ارسال تسليحات پيشرفته به معارضين سوريه گوشه‌اي از اطلاعات پنهان در اين رابطه است.
وي تصريح کرد: عملا عربستان سعودي که در اوج بي‌غيرتي اسلامي عربي در حال کشتار مردم مظلوم يمن است، نقش مهمي در اين بازي طراحي شده آمريکا و رژيم صهيونيستي ايفا مي‌کند.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: ثروت ميلياردي نفت عربستان به جاي آن که در مقابله با رژيم صهيونيستي به کار گرفته شود، متاسفانه عليه مردم مظلوم يمن به کار گرفته مي‌شود.
وي افزود: نقش مثبت ايران در جهت مرهم نهادن به زخم‌هاي مردم مظلوم يمن و کمک رساني انسان دوستانه به آن‌ها و مبارزه با گروه‌هاي تروريستي در سوريه و عراق که موجب بي آبروي عربستان در جهان اسلام است، موجب شده اخيرا وزير خارجه عربستان براي سرکوب گذاشتن به شکست‌هاي خود در يمن عليه ايران رجزخواني کند.

بروجردي تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران به سياست‌هاي خود در مقابله با تروريسم در منطقه با جديت ادامه خواهد داد و از هيچ کمکي به ملت‌هاي مظلوم عراق، سوريه و يمن فروگذار نخواهد کرد.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان تاکيد کرد: تشکيل ارتش اسلامي براي مقابله با رژيم صهيونيستي ايده خوبي است به شرطي که قابليت تحقق داشته باشد که در آن صورت به ميزان قابل توجهي توطئه‌هاي طراحي شده را خنثي خواهد کرد.
اين در حالي است، علي شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان 2 روز قبل در برنامه زنده تلوزيوني از تشکيل ارتش عربي براي مقابله با يمن انتقاد کرد و گفت: مگر يمن عرب نيست، مي شود ارتشي فراتر از ارتش عربي به عنوان «ارتش اسلامي» براي مقابله با ر‍ژيم صهيونيستي تشکيل داد.