به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما حزب الله لبنان اعلام کرد تعدادی از افراد مسلح جبهه النصره را در کمینی که در مسیر آنها در دامنه های عرسال قرار داده بود به دام انداخته و به هلاکت رسانیده است. 
به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، منابع رسانه ای گزارش دادند فرمانده این گروه تروریستی و همه افراد عضو این گروه در این کمین به هلاکت رسیده اند. 
محمد محسن خبرنگار این شبکه در بیروت در گفتگویی در باره جزئیات این عملیات گفت، طبق گزارش منابع میدانی حزب الله، پس از پایش فعالیت های یک گروه از نیروهای وابسته به جبهه النصره موسوم به «گردان الغرباء» از طریق یک پایگاه شناسایی سیار(هواپیمای بدون سرنشین) متعلق به حزب الله، این عملیات انجام شد. به گفته منابع یادشده این گروه(گردان الغرباء) وابسته به جبهه النصره در صدد انجام یک عملیات نظامی در سمت منطقه دامنه های نحله لبنان بود ولی در حالی که هنوز در منطقه دامنه های عرسال بود و تازه از منطقه الکسارات واقع در این منطقه به راه افتاده بود گرفتار کمین حزب الله شد. اطلاعات میدانی حاکی از کشته شدن همه اعضای این گروه از جمله فرمانده میدانی آنها در گروه النصره و انهدام خودروهای آنها است. این عملیات در دو مرحله انجام شد. مرحله نخست حمله به آنها به وسیله هواپیمای شناسایی بدون سرنشین بود و سپس نیروهای حزب الله که در حد فاصل دامنه های نحله و دامنه های عرسال حضور داشتند با آنها درگیر شدند.
محمد محسن در پاسخ به سئوالی درباره این که این نخستین عملیات و درگیری با جبهه النصره است که حزب الله آن را اعلام می کند گفت، این نخستین عملیاتی نیست که حزب الله آن را اعلام می کند بلکه نخستین عملیاتی است که حزب الله از طریق رسانه های رسمی خود اعلام می کند که در منطقه دامنه ها و ارتفاعات عرسال صورت گرفته است. یعنی این عملیات به دامنه های عرسال کشیده شده است و این نخستین بار است که حزب الله اعلام می کند رزمندگانش اقدام به حمله به نیروهای النصره در دامنه های عرسال کرده اند هرچند این اقدام در چارچوبی دفاعی بوده است. به ویژه آن که منابع آگاه می گویند آنها در صدد خنثی کردن تلاش این گروه برای نفوذ به سمت دامنه های نحله لبنان بوده اند اما به هر حال، به عقیده ناظران در بیروت، این مسئله ای مهم و قابل توجه است زیرا این نخستین عملیات در دامنه های عرسال است که حزب الله آن را اعلام می کند و این بدان معنی است که عملیات این حزب در دامنه های عرسال آغاز شده است.