به گزارش پارس به نقل از فارس ، تکفیری‌های «داعش» در مقاله‌ای در مجله «دابق» که به این گروه تروریستی تعلق دارد، اعلام کردند که پول کافی برای خریداری یک سلاح هسته‌ای از پاکستان و انجام یک حمله در خاک آمریکا در سال آینده میلادی را در اختیار دارند.

داعش در این مقاله نوشت که این سلاح‌ از طریق مرز جنوبی با مکزیک قابل قاچاق به آمریکا است.

«جان کانتلی» خبرنگار انگلیسی در این مقاله نوشت: «داعش میلیاردها دلار در بانک دارد بنابراین آنها از ولایت خود در پاکستان می‌خواهند که یک سلاح هسته‌ای از طریق دلالان سلاح وابسته به مقامات مفسد منطقه خریداری کنند. سپس این سلاح از طریق زمینی منتقل می‌شود تا در لیبی تبدیل شود و در آنجا مجاهدین آن را به نیجریه منتقل کنند.»

این خبرنگار ادامه داد: محموله‌‌های مواد مخدر کلمیا که عازم اروپا می‌شود از غرب آفریقا عبور می‌کند بنابراین انتقال دیگر انواع قاچاق از شرق به غرب ممکن است.

این گزارش سپس ادامه داد که این سلاح به همراه افراطی‌های داعش قبل از ورود به آمریکا از آمریکای مرکزی و مکزیک عبور می‌کنند.

وی نوشت: از آنجا، یک جهش سریع از یک تونل قاچاق صورت می‌گیرد و سپس آنها (تکفیری‌های داعش) با ۱۲ میلیون بیگانه غیرقانونی در آمریکا در حالیکه یک بمب در اختیار دارند، ادغام می‌شوند.