به گزارش پارس به نقل از تسنيم،‌ ابوذر ندیمی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از لغو جلسه مشترک دو فراکسیون رهروان و اصولگرایان مجلس که قرار بود عصر امروز برگزار شود خبر داد و گفت: قرار بود نشست مشترکی بین اعضای دو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و اصولگرایان مجلس عصر امروز برگزار شود که این جلسه به دلیل ارائه نکردن لیست فراکسیون اصولگرایان برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس در سال پایانی لغو شد.
وی افزود: قرار بود فراکسیون اصولگرایان مجلس به ریاست آقای حدادعادل لیست 12 نفره‌ای از کاندیداهای مورد نظرشان برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس ارائه کنند تا در این جلسه بررسی شده و دو فراکسیون به جمع‌بندی نهایی برسند که به دلیل ارائه نکردن این لیست از سوی فراکسیون اصولگرایان، نشست امروز لغو شد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه نشست امروز مشترک بین دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت مجلس لغو شد، بنابراین قرار است نشست مجمع عمومی این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس تشکیل شود.
ندیمی گفت: نشست مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس برای انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان فردا از ساعت 18 در محل تالار شهید مدرس مجلس برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است در این نشست لیست 12 نفره فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس برای انتخابات هیئت‌رئیسه خانه ملت در سال پایانی مجلس نهم بررسی شده و کاندیداها با رأی اکثریت اعضای این فراکسیون انتخاب شوند.