به گزارش پارس به نقل از مهر ظهر یکشنبه سردار علی نصیری در همایش بزرگداشت سوم خرداد و سالروز شهادت شهیده طیبه واعظی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور قرچک اظهار داشت: ایمان و توکل بر خداوند و شجاعت بالای رزمندگان اسلام سبب شد تا خرمشهر پس از چندین ماه اشغال در عملیات بیت المقدس آزاد شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران افزود: آزادسازی خرمشهر بک پیروزی بزرگ برای رزمندگان و یک شکست سنگین برای رژیم بعث و صدام محسوب می شد.

وی با تأکید بر این نکته که امروز نیز جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر داشتن رهبری آگاه و بیدار و ایستادگی ملت ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با هدایت های رهبر انقلاب اسلامی تفکر اسلام ناب محمدی را گسترش داده است.

سردار نصیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ۱+۵ تأکید کرد: اگر چه آمریکا اعلام بی نیازی از مذاکرات می کند اما این موضوع یک واقعیت است که این کشور به مذاکرات کنونی احتیاج دارد.

این مسئول گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این مذاکرات مختص موضوع هسته ای است و در زمینه سایر موضوعات و درباره مسائل منطقه ای با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.

وی با تأکید بر این نکته که آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است یادآور شد: امروز امریکا به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است اما سیاستی که جمهوری اسلامی ایران در منطقه دنبال می کند، ایجاد امنیت و ثبات می باشد.

گفتنی است همایش بزرگداشت سوم خرداد و سالروز شهادت شهیده طیبه واعظی به همت بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد شهرستان قرچک و با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک، حسین حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد شهرستان قرچک، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان قرچک در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.