به گزارش پارس به نقل از ایسنا ، پایگاه خبری المنار نوشت: نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی عنوان داشت: انفجار تروریستی که مسجد امام علی (ع) را در شهرک "القدیح" در استان القطیف واقع در شرق عربستان هدف قرار داد "جنایت شنیع" است. تروریست‌هایی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند خداوند را نمی‌شناسند چرا که مومنان را در داخل مسجد می‌کشند.

وی گفت: چه فرقی میان انفجار یک بمب در مسجد و بمباران کردن یک مسجد با جنگنده‌ است و چه فرقی میان انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در یک بازار یا بمباران یک بازار در یمن و کشتن بی‌گناهان توسط عربستان است. تجاوز عربستان مثل تجاوز القاعده و اسرائیل است همگی آن‌ها در یک مدرسه گردهم آمده، از خداوند دور شده اند و مرتکب جنایت‌های غیربشری می‌شوند.

قاسم خاطرنشان کرد: 400 کیلومتر از خاک لبنان در مناطق عرسال از سوی تروریست‌ها اشغال شده است. اسرائیل نیز بخشی از خاک ما را اشغال کرده است اما مقاومت مصمم به جنگ با تکفیری‌ها برای آزادسازی خاک لبنان است.

وی افزود: برخی سیاستمداران لبنانی و حامیانشان ترجیح می‌دهند داعش و النصره وارد روستاهای دیگر لبنان شده و آن را اشغال کنند ما از این سیاستمداران می‌خواهیم تا بر سر یک میز نشسته تا با هم به توافق برسیم و به این ترتیب بتوانیم خاک خود را آزاد کنیم.

قاسم خاطرنشان کرد: اگر بگویند که شما بنشینید تا نیروهای مسلح به وظیفه خود عمل کنند در این صورت تجربه رمادی عراق در لبنان تکرار می‌شود برخی گفتند نیروهای مردمی کنار بکشند تا حساسیت میان سنی و شیعه ایجاد نشود نیروهای مردمی کنار کشیدند، جنگ در رمادی آغاز شد داعش وارد تمامی منطقه شد و الانبار به دست آن افتاد.