به گزارش پارس به‌ نقل از ایرنا، محمد نبی حبیبی پنجشنبه شب در جمع اعضای این حزب در استان یزد پیرامون نحوه ورود به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: فعالیت حزب موتلفه همیشگی است و فقط مخصوص زمان برگزاری انتخابات های مختلف نیست.

وی افزود: ما بر اساس یک برنامه برای انتخابات امسال از دو سال گذشته برنامه و سیاستگذاری کرده ایم و هدفمان تحقق اهداف نظام و تقویت جبهه اصولگرایی است و هیچگاه به دنبال سهم خواهی نبوده و نیستیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اعلام کرد: اکنون وحدت خوبی بین جبهه و نیروهای اصولگرایی وجود دارد و در این خصوص طی سال گذشته و امسال جلسات مکرر خوبی نیز برگزار شده است.

حبیبی گفت: امیدواریم انتخابات پایان امسال به سود کشور و ملت و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و همه باید همکاری کنند تا این مهم به خوبی محقق شود.

این فعال سیاسی درباره مذاکران هسته ای کشورمان با 5+1 ادامه داد: حزب موتلفه از تیم مذاکره کننده در ادامه فعالیت حساس خود و دفاع از حقوق این ملت و کشور در موضوع هسته ای دفاع می کند.

تیم مذاکره کننده باید همچنان خطوط قرمز نظام را در مذاکرات خود رعایت کند که بارها توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شده است.

وی اظهار کرد: به طور قطع غربی ها و آمریکایی بارها با اصل هسته ای شدن ایران مخالفت کرده اند و فقط به دنبال منافع خود هستند و فشارهایی هم که علیه کشور ما وارد می کنند به خاطر موضوع هسته ای، بهانه ای بیش نیست.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: تمام مراحل دست یابی کشور ما به فناوری صلح آمیز هسته ای بومی است و آنها چشم دیدن قدرت و عظمت ملت قهرمان و فهیم و جوانان دانشمند و فداکار آن را ندارند.

حبیبی گفت: ما باید بدون افراط و تفریط مصالح نظام و انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف دنبال کنیم و تسلیم فشارها و تحریم های آنها نشویم که راه عزت همان راهی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها اعلام کرده اند.

وی افزود: افتخار حزب موتلفه اسلامی طی 52 سال گذشته که از عمرش می گذرد متابعت از اوامر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و اکنون مقام معظم رهبری است.

وی در پایان به سوالات مختلف اصحاب رسانه و شرکت کنندگان پاسخ داد.

سفر یک روزه دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با حضور در جمع اعضای این حزب در یزد و بررسی مسائل آن همراه است.

استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.