به گزارش پارس،فرمانده کل ارتش تاکید کرد: شرارت های استکبار و چهره پلید نفاق، امروز بیش از پیش در منطقه ما مشهود است و ما آماده هرگونه دفاع مشروع هستیم.
 
به گزارش  روابط عمومی کل ارتش، امیر سرلشکر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از آمادگی رزمی تیپ ۲۵ تکاور شهید آبگون نزاجا گفت: آماده هرگونه دفاع مشروع در برابر شرارت های استکبار جهانی هستیم.
 
سرلشگر صالحی در این بازدید با حضور در جمع تکاوران تیپ ۲۵ شهید آبگون از سطح بالای آمادگی رزمی این یکان ابراز خرسندی کرده و تلاش آنان را برای دفاع از میهن اسلامی ستود.
 
وی در این بازدید گفت: شرارت های استکبار و چهره پلید نفاق، امروز بیش از پیش در منطقه ما مشهود است و ما آماده هرگونه دفاع مشروع هستیم.
 
 فرمانده کل ارتش همچنین طی دیداری صمیمانه و چهره به چهره با کارکنان وظیفه، پایور و خانواده های ساکن کوی سازمانی تیپ۲۵ شهید آبگون نزاجا، ضمن ابلاغ سلام گرم فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) از وضعیت فرهنگی، روحی رفاهی آنها مطلع و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.
 
 شایان ذکر است در این بازدید، امیر سرتیپ آراسته، معاون هماهنگ کننده نزاجا، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی، حجت الاسلام موسوی شناس، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه و فرمانده تیپ ۲۵ نزاجا، فرمانده کل ارتش را همراهی می کردند.