به گزارش پارس به نقل از میزان، حجت‌الاسلام رضا تقوی مسئول شورای همگرایی اصولگرایان درباره آخرین فعالیت‌های این شورا به منظور ایجاد وحدت میان اصولگرایان اظهارکرد: در حال حاضر تمامی نشست‌ها و جلسات شورای همگرایی اصولگرایان در سراسر کشور با هدف ایجاد وحدت بین این مجموعه برگزار می‌شود.

وی درباره برگزاری همایش سراسر شورای همگرایی اصولگرایان در تهران گفت: در مقطع فعلی این شورا درصدد است با فراهم کردن زمینه و بستر مناسب در راستای برگزاری همایش استان تهران در آینده نزدیک وارد عمل شود از این رو در شرایط حاضر ما در راستای تهیه مقدمات برگزاری این همایش وارد عمل شده‎ایم.

رییس شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه تاکید کرد: تمامی راهکارهای لازم برای ایجاد وحدت به معنای واقعی در بین اصولگرایان انجام شده است و ما در شورا به صورت جامع و دقیق در حال هماهنگ کردن امور هستیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره روند برگزاری جلسات مشترک میان آیت‌الله یزدی،موحدی کرمانی و مصباح به منظور ایجاد وحدت میان اصولگرایان و ترسیم یک الگو مشترک خاطرنشان کرد: طبق برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های مربوط به این حضرات از سوی دفاتر خودشان اعلام خواهد شد اما با توجه به رویه‌ای که در حال حاضر بین اصولگرایان برای ایجاد وحدت فراهم شده به طورحتم امکان برگزاری جلسات مشترک میان این سه نفر در آینده وجود خواهد داشت.

تقوی با اشاره به اینکه شورای همگرایی اصولگرایان قصد ورود به مباحث انتخابایت را ندارد گفت: این شورا تنها به منظور ایجاد وحدت میان اصولگرایان اقدامات لازم را انجام می‌دهد و تا به امروز نسبت به ورود به مباحث انتخاباتی رویکرد خاصی را اتخاذ نکرده است.