پايگاه خبري تحليلي «پارس»- محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در دیدار اعضاء ائتلاف جبهه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان با بیان اینکه اکثریت مردم ایران علاقه مند به تفکر اصلاح طلبی هستند، اظهار کرد: ذات اصلاح طلبی با اعتدال همراه است و اداره کشور هم جز با روش و منش اعتدالی امکان پذیر نیست. در دوره گذشته دیدیم که افراط گری و رواج بی اخلاقی و تهمت زدن ها چه بر سر کشور آورد.

وی با اشاره به راهبرد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس، گفت: مهمترین راهبرد اصلاح طلبان حضور حداکثری مردم در انتخابات ،حفظ سرمایه اجتماعی و ارتقاء آن است.

عارف ادامه داد: اجماع کامل اصلاح طلبان راهبرد دیگری است که مورد نظر است و اصلاح طلبان باید با یک لیست در انتخابات مجلس حاضر شوند.

وی پیروزی اعتدالگرایان و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را منوط به پیروزی در انتخابات مجلس دانست و تصریح کرد: رقیب اصلاح طلبان مصمم است نگذارد پیروزی انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات مجلس برای اصلاح طلبان اتفاق بیافتد متاسفانه امکانات تاثیرگذار از جمله رسانه ملی در اختیار این جریان است و اصلاح طلبان باید تلاش کنند با وجود این محدودیت ها به همگرایی دست پیدا کنند تا انشالله مجلس را از وضعیت فعلی نجات دهیم.