به گزارش پارس به نقل از فارس ، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان پنج شنبه گذشته میزبان «میشل عون» رئیس جریان مسیحی ملی آزاد بود که در جریان این دیدار تاکید کرد که نظام «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه سرنگون نخواهد شد.

روزنامه «الاخبار» در گزارشی درباره دیدار اخیر عون با سید حسن نصر الله، مدت زمان این دیدار را چهار ساعت و 30 دقیقه اعلام کرد و افزود: سید نصرالله به عون گفت که «حزب الله نسبت به خطرهای فرا رویش هوشیار است. بشار اسد رئیس جمهور سوریه و نظام (دمشق) سرنگون نخواهد شد زیرا سرنگونی‌اش به معنی سقوط حزب (الله) و سرنگونی محور مقاومت است.

سید نصر الله در ادامه خاطر نشان کرد: ملاحظه کنید که عملیات نظامی اخیر در سوریه بین نظام حاکم و مخالفانش شبیه عقربه‌های ساعت است که گاهی به سمت بالا و گهی به سمت پایین پیش می‌روند. چنین وضعیتی در چند سال اخیر شاهد بودیم ولی اسد هرگز سرنگون نخواهد شد.

وی با هشدار نسبت به توطئه‌ برپایی اقلیم و امارت‌ها در سوریه همانند وضعیتی که در عراق شاهدش هستیم، تاکید کرد که نبرد در سوریه طولانی مدت خواهد بود و همچنین درباره اراده حزب الله (برای رویارویی با تروریست‌ها در سوریه) به میشل عون اطمینان داد.

بر اساس این گزارش، سید حسن نصرالله و میشل عون ضمن پرداختن به پرونده‌های داخلی و دغدغه‌های میشل عون، تاکید کردند که اتحاد و همبستگی بین آنها، دستخوش جنجال نخواهد شد.

نصرالله با یادآوری  اینکه حزب الله هیچ وقت در ایستادگی در کنار متحد اصلی‌اش در مواضع حساس کوتاهی نکرده است، از حمایت مقاومت اسلامی از مواضع عون در انتخاب رؤسای جدید نهادهای نظامی و امنیتی لبنان سخن گفت و خطاب به نامزد جریان 8 مارس برای تصدی سمت ریاست جمهوری گفت: در هر گونه واکنشی ما با شما هستیم. شما آغاز کنید و ما به شما ملحق می‌شویم.