به گزارش پارس به نقل از تابناک، فرمانده تیپ 45 تکاور خاتم الانبیای شوشتر با تاکید براینکه رزمندگان ارتش اسلام آماده دفاع جانانه از کشور هستند، گفت: امنیت مرزهای جنوب غرب کشور در امنیت کامل است.

امیرسرتیپ تقی دریکوند روز دوشنبه درحاشیه مراسم هیات معارف جنگ سپهبد صیاد شیرازی در منطقه میش داق، به خبرنگار ایرنا گفت: مرزهای جنوب غرب کشور در امنیت کامل به سر می برد و ارتشیان سلحشور با پایش در مرزها با هرگونه تحرک وارده، مقابله کرده، آن را دفع و سرکوب می کنند.

وی با بیان اینکه ارتش هرگونه اقدامی از سوی تروریست های داعش در اطراف مرزها را در نطفه خفه کرده است، به ماموریت ویژه این یگان اشاره کرد.

فرمانده تیپ 45 تکاور خاتم الانبیای شوشتر گفت: مدیریت ارضی مرز جنوب غرب کشور به دست این یگان است و هرگونه عملیات واگذاری را در کوتاهترین زمان انجام می دهد.

وی همچنین درخصوص نوزدهمین دوره معارف هیات جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: در این دوره افسران سال سوم به مدت دو شب در قرارگاه نیروی زمینی ارتش میش داق با رزم شبانه و تیراندازی با انواع سلاح ها با صحنه های دفاع مقدس آشنا می شوند.

نوزدهمین دوره هیات معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی از دوم اردیبهشت ماه در منطقه جنوب غرب کشور آغاز شده که افسران سال سوم دانشکده های افسری امام علی (ع)، پدافند هوایی، دانشگاه شهید ستاری و دانشکده امام خمینی نیروی دریایی نوشهر ضمن آموزش های نظامی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می کنند.

بنابر این گزارش امروز این دانشجویان از منطقه دهلاویه، هویزه و چذابه بازدید کردند.