به گزارش پارس به نقل از ایسنا، رضا الهی دبیرکل جمعیت انسجام اسلامی استان تهران اظهار کرد: ما بر آن شدیم تا تشکیلاتی منسجم داشته باشیم. بعد از سال 88 برای بالا بردن روحیه جمعیت خودجوش با همکاری و هم فکری تعدادی از دوستان‌مان‌بنای تاسیس حزبی را نهادیم. پس از طی مراحل قانونی در اسفند سال 91 اولین مجمع عمومی آن با حضور نمایندگان وزارت کشور برگزار شد. در پایان سال 93 پروانه فعالیت این حزب صادر و تحویل شد. شورای مرکزی این حزب متشکل، از آحاد مختلف مردم کشور است.

وی ادامه داد:‌ اثبات و گسترش دین مقدس اسلام و احیای دین پیامبر و اولیای او، ایجاد وحدت براساس قانون اساسی، حفظ و حراست از آرمان‌های امام (ره) و شهدای انقلاب،‌سربلندی ایران در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی تحت ولایت ولی فقیه ، حمایت و پیروی بی چون و چرا از ولی فقیه زمان آیت الله خامنه‌ای و احیای امر به معروف و نهی از منکر از جمله اهداف ما خواهد بود.

این فعال سیاسی همچنین تصریح کرد:شناسایی ، جذب و آموزش نیروهای مستعد، برگزاری جلسات نقد و بررسی مسائل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، مطالبه و بررسی عملکرد دستگاه‌های مختلف کشور، ارتباط با افکار عمومی از طریق چاپ نشریه، اعلام مواضع و جهت‌گیری سیاسی و حضور فعال در انتخابات کشور از جمله مهمترین دیدگاه‌های این جمعیت خواهد بود.