به گزارش پارس ، بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر خبر با اشاره به دستور کار فردای مجلس و دعوت از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای حضور در جلسه علنی جهت توضیح درباره وجود پولهای کثیف در انتخابات گفت: تصمیم هیئت رئیسه مجلس بر اینست که وزیر کشور در جلسه علنی و رسمی مجلس در خصوص پولهای کثیف در انتخابات به نمایندگان و ملت توضیح بدهد.

وی افزود: آقای رحمانی فضلی به دنبال این است تا زمان حضورش در صحن مجلس را جابجا کند و در زمان دیگر در صحن مجلس حاضر شود اما تا کنون موفق نشد با هیئت رئیسه مجلس در این زمینه هماهنگی کند و بر این اساس وی باید فردا در صحن مجلس حاضر شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در زمان توضیح وزیر کشور در صحن مجلس درباره پولهای کثیف در انتخابات جلسه مجلس غیر علنی و غیر رسمی نخواهند بود، تاکید کرد: زمان پاسخگویی وزیر کشور در مجلس فردا است و تا این لحظه این زمان تغییر نکرده و جلسه مجلس هم علنی و رسمی خواهد بود.

وزیر کشور در اواخر سال گذشته از وجود پولهای کثیف در انتخابات مجلس خبر داد که نمایندگان خواستار توضیح وزیر در این زمینه هستند.