به گزارش پارس به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، گروه اسلام‌ستیز "اقدام آمریکا برای دفاع از آزادی" (AFDI)، با پرداخت مبلغ هنگفتی به شهرداری فیلادلفیا، شعارهایی علیه اسلام بر روی اتوبوس‌های این شهر چاپ کرد.

سایت خبری "الشعب الجدید" مصر در این‌باره گزارش داد، این گروه با چاپ عباراتی مانند: "اسلام از یهود متنفر است"، "دو سوم کمک‌های آمریکا به جهان اسلام می‌رود"، "تنفر را متوقف کنید" و "هر‌گونه کمک به جهان اسلام را متوقف کنید" سعی در تشویش اذهان عمومی مردم در مورد اسلام دارد.

سازمان "اقدام آمریکا برای دفاع از آزادی" مبلغ ۳۰ هزار دلار برای چاپ این شعارها بر روی ۸۵ اتوبوس شهر فیلادلفیا هزینه کرده است.

چندی پیش نیز این گروه افراطی با حمایت مالی از تبلیغات ضد اسلامی، شعارهایی را بر روی وسایل حمل و نقل شهرهای نیویورک، سانفرانسیسکو، بوستون، شیکاگو و سیاتل نصب کرده بود.

گفتنی است این تبلیغات ضد اسلامی با طراحی پاملا‌گلر رئیس تندروی این گروه و با پشتیبانی مالی صهیونیست‌ها بر روی وسایل نقلیه نصب می‌شود.

این گروه هدف خود را از این اقدامات اسلام ستیزانه، بسیج مردم آمریکا علیه مسلمانان پس از وقایع خونین پاریس عنوان کرده است.

در تبلیغات سال ۲۰۱۲ این گروه آمده بود: در جنگ بین افراد دارای تمدن و فاقد تمدن از متمدن‌ها حمایت کنید، از اسرائیل حمایت کنید و با جهاد مقابله کنید؛ در تبلیغات سال ۲۰۱۳ نیز عکسی از اسامه بن لادن آورده شده بود که از مردم می‌خواست با افراد مجاهد مقابله کنند.