به گزارش پارس به نقل از تسنیم از اردبیل، امیر محمد مختاری‌فر عصر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت:‌  همزمان با روز 29 فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان رژه نیروهای مسلح در میدان ارتش اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته گرامیداشت ارتش بیان کرد: در این هفته با همراهی مسئولان با جانبازان و ایثارگزان 8 سال دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا دیدار کرده و از تلاش‌های آن‌ها برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های والای نظام اسلامی قدردانی می‌شود.

مختاری‌فر برگزاری محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت ارتش برشمرد و افزود: در این هفته تلاش می‌شود که دستاوردهای عظیم نیروی ارتش برای مردم تبیین و شناسانده شود تا با آگاهی از این اقدامات و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران زمینه همدلی و مشارکت مردم بیش از گذشته فراهم شود.

فرمانده تیپ 40 مستقل پیاده ارتش گفت: انتظار می‌رود در این زمینه رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما مشارکت و همکاری مناسب و شایسته‌ای را در زمینه معرفی این دستاوردها و به ویژه پوشش رسانه‌ای رژه ارتش داشته باشند تا در این حوزه به اهداف مورد نظر دست یابیم.

مختاری‌فر ولایتمداری را رکن اصلی ارتش دانست و گفت: اقتدار و عظمت ارتش در گرو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری بوده و ارتش پیروی از تدابیر اندیشمندانه معظم‌له را در سرلوحه کارهای خود داشته و با واسطه همین امر به یک نیروی قدرتمند و ارزشی در سطح دنیا تبدیل شده است.