به گزارش پارس به نقل از شبکه خبر، حجت‌الاسلام سید محمود علوی درجلسه شورای اداری  شهرستان فومن با بیان اینکه نصرت الهی نزدیک است، اظهار کرد: زمانی که انسان از همه‌جا قطع امید می‌کند خداوند کمک می‌کند. وی، انقلاب اسلامی را از بارزترین مصداق‌های کمک خداوند دانست و افزود: انقلاب اسلامی توسط امام راحل با همراه کردن مردم در سال 41 آغاز شد و در سال 57 در شرایطی به پیروزی رسید که همه ناامید شده بودند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه آمریکا اعلام کرده بود ایران جزیره ثبات است، تصریح کرد: یاری خداوند به امام (ره) رسید و انقلاب به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه انقلاب پس از پیروزی از پیچ‌وخم‌های زیادی عبور کرده است، متذکر شد: بیش از 36 سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته و خداوند و امام زمان (عج) انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.

این مسئول بیان کرد: اگر ملتی موفق شود به دلیل تلاش مردم آن کشور بوده و خداوند به ملت‌ها به دلیل اختلاف عزت و سربلندی نداده است. علوی به حدیثی از پیامبر (ص) اشاره کرد و متذکر شد: پیامبر (ص) فرمود با یکدیگر اختلاف نداشته باشید و شرط اینکه خداوند ملت مسلمان ایران را در جهان عزیز کرده، وحدت و همدلی است.

وزیر اطلاعات در پایان تحقق وحدت را در زیرچتر ولایت فقیه دانست و یادآور شد: تا زمانی که وحدت، همدلی و مودت را در کشور تقویت کنیم، عزت نظام بیشتر می‌شود و باید قدردان مقام معظم رهبری در نامگذاری دولت و ملت و همدلی و همزبانی باشیم.