پايگاه خبري تحليلي «پارس»- رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، در پیامی پیمان جبلی معاون خبر صدا و سیما را به عنوان «رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان» منصوب کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، متن نامه به شرح زیر است:
جناب آقای پیمان جبلی
معاون محترم خبر
نظر به توانمندی، شایستگی و تجارب مفید؛ به موجب این حکم به عنوان «رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان» منصوب می‌شوید.
با توجه به نقش با اهمیت رسانه ملی در انتخابات یاد شده، جنابعالی ماموریت دارید با ایجاد هماهنگی میان معاونت‌ها و تمام بخش‌های خبری، تولیدی و پژوهشی سازمان و نیز استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های موجود، اقدامات زمان‌بندی شده تا برگزاری کامل انتخابات را انجام داده و بر حسن اجرای سیاست‌های نهایی نظارت نمایید.
اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصول بی‌طرفی و اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب به منظور افزایش آگاهی عمومی و ایجاد انگیزه برای حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رای از جمله اهداف اصلی رسانه ملی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان است.
نتایج تجزیه تحلیل رویدادهای مرتبط با انتخابات و تصمیمات نهایی در مقاطع مختلف و اقدامات صورت گرفته را به طور مستمر و به اینجانب منعکس نمایید.
از خداوند متعال توفیقات شما را در انجام این ماموریت خواستارم.
محمد سرافراز
رئیس سازمان صدا و سیما