پايگاه خبري تحليلي «پارس»- سيدمحمد اسلامي- «آمريکايي ها به قهرمان نياز دارند و من مي‌خواهم همان قهرمان باشم». هيلاري کلينتون 67 ساله بار ديگر آمده است تا بختش را در انتخابات رياست جمهوري آمريکا بيازمايد.

او همسر رئيس جمهور اسبق آمريکاست. سناتور سابق از ايالت نيويورک است و در دولت اول باراک اوباما وزير خارجه ايالات متحده بوده است. 

او اين بار مي گويد قصد دارد "قهرمان" مردم آمريکا شود. آمريکايي که ديگر اقتصاد جهان را رهبري نمي کند. آمريکايي که ديگر در بحران هاي جهاني يکه تازي نمي کند. آمريکايي که سناتورهايش نامه مي نويسند و فرياد مي زنند که رئيس جمهورشان وعده هاي بي ثمر مي دهد. 

آمريکايي که ديگر هژمون نيست. اما هيلاري در قامت يک قهرمان آمريکايي نيست. او شريک تمام سال هايي است که آمريکا از فراز دور و به فرود نزديک شده است. 

هيلاري حتي اگر به قدرت هم برسد رئيس جمهور سالخورده اي مي شود که نماد تغيير نخواهد بود. اگرچه هيلاري 8 سال قبل پس از شکستش در رقابت هاي درون حزبي از باراک اوباما اعلام کرده بود که ديگر وارد رقابت هاي رياست جمهوري نمي شود، اما واقعيت اين است که آمدن هيلاري کلينتون هيچ کس را متعجب نکرد. همه انتظار داشتند که عشق پيري هيلاري به قدرت، کار دست او دهد.