به گزارش پارس به نقل از تسنیم، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی اعلام کرد که در حمله خمپاره‌ای به یکی از مراکز مرزی این کشور با یمن در منطقه نجران سه تن از افسران این کشور کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه العربیه گزارش داد که سه نظامی سعودی در حمله خمپاره‌ای حوثی‌ها به مراکز نظامی آنها در نجران کشته شده‌اند.

عربستان سعودی همچنین با هدف روحیه بخشیدن به نظامیان این کشور مدعی شد که از آغاز درگیری‌های مرزی این کشور با انصار الله در مناطق "جازان" و "نجران" 500 تن از عناصر انصارالله را کشته است.

در پی بمباران مناطق مختلف یمن از جمله عمران، صنعا، الجوف و مأرب توسط جنگنده‌های سعودی که امروز نیز تداوم داشت، دست‌کم 15 تن شهید و بیش از 30 نفر نیز زخمی شدند.

این در حالی است که کمیته بین المللی صلیب سرخ نیز از عدم وجود داروها و تجهیزات مخصوص عمل جراحی در یمن خبر داده است.

از سوی دیگر درگیری‌ها در منطقه البریقه عدن در جنوب یمن همچنان ادامه دارد و نیروهای ارتش در حال پیش‌روی به‌سمت پالایشگاه نفت عدن هستند.

عربستان از بامداد ششم فروردین، پس از شکست تمام طرح‌ها و سیاست‌هایش در یمن، به گزینه نظامی روی آورد و مناطق مختلف یمن را آماج حملات هوایی خود قرار داد، برخی کشورهایی که از نظر اقتصادی به کمک‌های عربستان نیازمند هستند، با عربستان در تجاوزات آشکار به یمن همراه شده‌اند.

بحرین، قطر، کویت، امارات، مغرب، سودان، اردن و مصر از جمله کشورهایی هستند که در جنگ علیه یمن به عربستان پیوسته‌اند.

از آغاز تجاوز عربستان به یمن بیش از هزار تن از شهروندان یمنی که بین آنها شمار زیادی زن و کودک دیده می‌شوند، به شهادت رسیده یا زخمی شده‌اند. این در حالی است که بسیاری از زیرساخت‌های یمن نیز کاملاً تخریب شده است.