به گزارش پارس ، «ضیف الله الشامی»، یکی از رهبران جنبش انصار الله یمن در گفت‌وگو با فارس در صنعا به اتهام‌ها درباره بازداشت برخی از رهبران حزب الاصلاح شاخه سیاسی اخوان المسلمین یمن توسط انصار الله پاسخ داد.

وی تاکید کرد: آنچه که امروز در عرصه داخلی یمن جریان دارد ساقط کردن ویروس‌هایی است که می‌خواهند جسم یمن را از درون نابود کنند و این شبیه همان کار کشورهای پیشرفته در قرنطینه کردن بیماران و مبتلایان به مرض‌های واگیر و مهلک همچون آبله و آنفلوآنزای خوکی و غیره است.

* مزدوران آل‌سعود، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها با خون یمنی‌ها تجارت می‌کنند

الشامی تاکید کرد: کسانی که از بافت اجتماعی پاک و سالم یمن جدا می‌شوند یک حزب یا گروه نیستند، بلکه باندهایی از بیماران مزدور و سرسپرده آل سعود، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و آنهایی هستند که با خون و بدن‌های پاره و سوخته فرزندان ملت یمن تجارت می‌کنند.

* انصار الله هیچ ظلمی در حق احزاب یمنی مرتکب نمی شود

رهبر جنبش انصار الله با اشاره به اینکه این جنبش هیچ ظلمی در حق هیچ گروه یا حزبی مرتکب نمی‌شود، گفت: جای نگرانی نیست، انسان‌های شریف در حزب اصلاح که مخالف تجاوز سعودی، آمریکایی و صهیونیستی به خاک یمن هستند و از ملت خود در برابر این تجاوز حمایت می‌کنند، آنها مطمئنا نماینده حزب خود هستند و ملی‌گرایی خود را ثابت کرده‌اند.

* کنار زدن خیانتکاران تکلیف ملی است

الشامی با اشاره به اینکه کنار زدن مبتلایان به مرض خیانت تکلیف ملی و انسانی است، گفت: مقابله با خائنان تنها شامل اعضایی از حزب اصلاح نمی‌شود، بلکه همه آنهایی که راه خیانت به وطن را در پیش گرفته‌اند در برمی‌گیرد.
سایت‌های رسانه‌ای وابسته به حزب اصلاح یمن جنبش انصار الله را به بازداشت شماری از رهبران و فعالان این حزب متهم کرده است.

یک منبع انصار الله نیز به خبرنگار فارس تاکید کرد: بازداشت‌ها هیچ شخص یا حزبی خاص را هدف نگرفته است، بلکه شامل کسانی است که حامی تجاوز به ملت یمن هستند و اطلاعات میدانی یا هر گونه کمکی به دشمنان برای حمله به مردم ارائه می‌دهند.

الشامی همچنین تاکید کرد: انقلاب ۲۱ سپتامبر سه هدف را مشخص کرد که بخش زیادی از آن محقق شده و انقلاب همچنان ادامه دارد.

* انقلاب یمن از امروز فراتر از انتظارها خواهد رفت

وی افزود: رژیم سعودی در تجاوز به خاک یمن سه هدف را برای مقابله با اهداف سه گانه انقلاب تعیین کرده بود و امروز انتظار می رود اهداف انقلاب سپتامبر متحول شده و به فراتر از مرزها و حیطه انتظارها کشیده شود.