به گزارش پارس به نقل از فارس، تلویزیون «الاخباریه» سوریه اعلام کرد که با «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان درباره تحولات سیاسی لبنان و سوریه در دو عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌‌وگو کرده است.


این مصاحبه ضبط شده امشب ساعت 20:30 به وقت محلی دمشق (22:00-تهران) پخش خواهد شد.

«رانیا الذنون» مجری شبکه الاخباریه سوریه که با سید حسن نصرالله گفت‌‌وگو کرده است،‌ در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «فیس بوک» نوشت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله امشب میهمان برنامه «دومینوی سیاست» شبکه الاخباریه سوریه خواهد بود.

گرچه منابع خبری سوریه مستقیما به زنده یا ضبط شده بودن این مصاحبه اشاره‌ای نکردند ولی منابع خبری خبرگزاری فارس در بیروت اعلام کردند که این گفت‌وگو در بیروت تحت تدابیر امنیتی انجام شده است.

مجری شبکه الاخباریه اعلام کرد که سید نصرالله امشب به سؤالاتی درباره جنگ سوریه، ورود حزب الله به عرصه نبرد، جنگ‌های نیابتی در سوریه، یمن و عراق، مذاکرات واشنگتن و ایران در لوزان، آینده رابطه حزب الله با ایران و جنگ علیه یمن.. پاسخ می‌گوید.

منابع خبری مطلع اعلام کردند که قرار است گفت‌وگوی سید حسن نصرالله با تلویزیون الاخباریه سوریه علاوه بر این شبکه از کانال‌های خبری و غیر خبری دیگری از جمله شبکه المنار به صورت زنده پخش شود.